DIGITALE STRATEGIE

hoop is
geen strategie.

Digitale strategie consultancy

Digitale strategie, de term waar het allemaal om draait. Hoe zet ik mijzelf als bedrijf digitaal op de kaart, hoe krijg ik online de uitstraling ik die mijn bedrijf verdient, en ook nodig heeft. Waar moet ik op inzetten? Op welke social media kanalen moet ik aanwezig zijn? En wat met online advertenties? Er zijn wel 1001 vragen die je jezelf als zaakvoerder kan stellen over je digitale strategie. Maar één iets is al zeker. Je kan niet hopen dat mensen je bedrijf zullen vinden, je moet ervoor zorgen dat ze je vinden. Hoop is geen strategie, en zou dat nooit mogen zijn.

Bij het opzetten van een digitale strategie is het belangrijk dat het totaalplaatje klopt. Het heeft geen zin om zomaar social media kanalen op te zetten, een websites te maken zonder plan. Je mag digitalisering nooit zien als kost. Het is een investering. Wat dus wil zeggen dat het ook moet opbrengen. En daar zullen wij voor zorgen.

Branding

Branding kan je zien als een stuk digitale strategie maar ook als een stuk online marketing. Je zet jezelf als bedrijf op een bepaalde manier in de markt en dat is vaak een strategische keuze. Het is natuurlijk ook wel belangrijk dat je de uitstraling van je bedrijf door trekt op alle vlakken. Van je communicatie in je logo, merknaam, website tot je sociale media kanalen enzoverder. 

De uitstraling van je merk of bedrijf is net waar je je kan onderscheiden van je concurrenten. Daarom is het belangrijk dat hier goed over nagedacht wordt. Welke lettertypes je gaat gebruiken, welke kleuren, de look & feel… en nog zoveel meer. Wanneer je dit dan doortrekt naar al jouw communicatie zal je niet alleen een bedrijf of merk met uitstraling zijn maar zal je ook herkenbaar zijn en zal het ook echt opleveren.  

save time
and money.

Digital efficiency optimization

We kennen het allemaal. Het gevoel dat we een pak tijd verliezen met het uitvoeren van repetitieve taken… Bijvoorbeeld het maken van facturen en offertes, het opvolgen van projecten enzoverder. Wanneer je stopt met optimaliseren zal je beginnen met verliezen. Technologie evolueert elk jaar enorm, als bedrijf heb je hierbij 2 mogelijkheden. Meespringen op de trein en technologie en digitalisering in je voordeel gebruiken of vasthouden aan oude werkwijze’s en een nadeel hebben ten opzichte van jouw concurrenten.

We willen ervoor zorgen dat jij een voorsprong hebt op jouw concurrenten. Daarom bekijken we elk proces in jouw bedrijf waar digitalisering jou tijd kan besparen of geld kan besparen. 

Let's grab a coffee

Wilt u meer info over bepaalde projecten of een gesprek over hoe we jouw bedrijf kunnen helpen? Laat het ons vrijblijvend weten.